Så här såg Viktor ut efter att han och jag följt Catrin och gänget en bit mot deras hotell.

Svårt att fånga de mäktiga blixtrarna men här är några bilder som visar lite.
OBS det är svart ute.

Jag simmade ett antal längder i poolen innan vi gick ned till stranden där Lisa och Nina redan installerat sig. Viktor och jag promenerade direkt bort och hyrde en jetski under 20 min och det var urkul. Jag hoppade av efter 5 min och simmade in till stranden medan Viktor körde runt som en blådåre. Lagom till lunch kom Catrin och barnen och vi åt på ett nytt ställe. Inte lika god mat och servicen var diskutabel så det var tur att utsikten var bra. Stackars Alice fick aldrig sin mat så hon fick äta på en annan restaurang. Jag och Catrin gick på shoppingrunda innan vi återsamlades vid våra solstolar. Viktor och Hanna hade blivit lite brända av maneter och de flesta var solmätta och ville dra sig hemåt. Jag stannade kvar och läste lite innan jag släntrade hem och tog ett dopp på taket innan det var dags ta en tuctuc ner till marknaden för att spendera lite mer pengar. Allt är billigt och då köper man mer och då blir summa kardemumma att man blåser en hel del pengar. Svetten rann, kläder för en tia här och där inhandlades innan middag intogs på Mac D. Kring halv 8 tog vi alla två stycken tuctuc hem och visade Catrin och hennes barn hur vi bodde. Vi vuxna delade på en flaska vin på taket innan blixtrar och spöregn jagade in oss. Viktor och jag följde Catrin och barn en bit mot deras hotell utrustade med paraply. Jäklar va det regnade och JÄKLAR vilket oväder det bröt ut strax senare. Släng dig i väggen oväder i Sverige!!!!
Saronginköp på stranden.
Viktor inhandlar en träkobra.

Fin utsikt direkt vid vattnet men icke så bra restaurang.
Kändes som bilden nedan då alla satt på rad.

Utsikt.
Mindre vacker baksida.
Vips börjar det regna och kvinnan som hyr ut solstolar kom rusande med ytterligare för att skydda våra saker. Det ut som ett cirkustält.

Marknadsdax.

MC
Discotuctuc

Återigen stannade familjen Jöhnemark och nu en medlem av familjen Hasselgren hemma på förmiddagen. Det är inte bara Emma som är krasslig utan även Lisa och Alice har ont i hals och är förkylda. Jag gick en långpromenad på löparbandet medan sjuklingarna låg på soffan och resterande var tidiga på stranden. Vi möttes alla för lunch och maten var som vanligt god men en portion bestod idag av lite rå kyckling, brrr. Återigen bestod dagen av sol, bad, bokläsning och köp av bikini (60 kr st). Jag och Emma stannade kvar längst och tog ett härligt bad innan vi gick hem och fixade till oss innan middag. Vi åt på vår egen strand idag och restaurangen vi valde har än så länge den godaste maten vi ätit sen vi kom. Svängde förbi Sunwing resort och köpte lite godsaker innan vi gick hem och satte oss på takterrassen. Satt med en smirnoff i handen och tittade på ett skådespel av blixtrar innan vi blev lite för rädda och gick in i lägenheten.
Elefantbesök på stranden.

Mango i solen smakar mums (inte just denna som var lite väl övermogen)
I kvällssolen väntandes på middag.